Tuesday, June 9, 2009

kLaka gler..




uit...

hye!!


ni de bnde ak nk cter ngan korg sume...
smlm bro techinician kt cni la kn bukak email die tau...
ak pn pe lagi.. saja je wat menyibuk kt sebelah dia cz ak tau yg die ni salu dpt email best2 dari kwn2 dia..
masa tgh duk tgk email la kn... ak de berkenan btol ngan satu email ni..
mmg klaka..klu korg x caya cuba tgk pic ni..hahaha.. klaka kn..




sempat plak nk promote diri tuk cari bini.. nk demand mcm2 plak tu...

klaka je







ermm... citer lain plak





pastu pagi td tau.. masa ak tgh duk belek2 pic kgkwn ak kt myspace.. ak terperasan la satu pic ni.. mmg klaka wei.. xtau la btol ke x... tp mcm x caya je...




de ke patot bdk kt dalam esei tu tulis "saya mempunyai seorang ibu dan ayah tetapi ibu saya kata dia pernah tidur dengan tiga orang lelaki di hotel mana dengan itu sah la saya ni anak luar nikah kerana darah saya berlainan jenis dengan ayah saya"...


hahaha..

ak mmg suke part x sama ngan darah ayah tu..

mmg klaka gler..


mcm die tau2 je yg darah ayah die ngan die x sama..

No comments:

Post a Comment